Over

Bij Mama Kleverpark worden alle lessen gegeven door ervaren en deskundige docenten. Maak kennis met ons enthousiaste docententeam!

    Helene Kissels

Yoga geeft kracht, rust, verdieping: je komt weer tot jezelf. En dat is nou precies wat je nodig hebt als je zwanger bent! Tijdens de zwangerschap verandert er veel in je lichaam zowel in je lichaam als in je hoofd.  Zwangerschaps yoga biedt daar ondersteuning bij. In deze lessen gaat het naast ontspanning en bewustwording van de adem ook over het vertrouwen op de kracht van je eigen lichaam. De adem oefeningen helpen je om ruimte te maken in het lichaam, te ontspannen en de weeen beter op te vangen. De partner les is ook onderdeel van de lessen en geeft je partner veel praktische handvaten om actief betrokken te zijn bij de bevalling.

‘ Ik vind het heel bijzondere om je te begeleiden met yoga tijdens de zwangerschap. Mijn lessen zijn praktisch en ondersteunen je zowel fysiek als mentaal in deze fase. Graag tot ziens!’.

Lisa Meijer

Als je na de bevalling weer iets wil doen aan je conditie en figuur is Pilates heel geschikt. Met de Mama -Pilates lessen kan je langzaam weer in vorm komen en is er ook aandacht voor het versterken van de bekkenbodem- en buikspieren.

Hannie Wolfs

Bij een gezonde leefstijl en yoga hoort ook massage. Massage werkt ontspannend en balanceert zowel het fysieke als mentale welzijn. Er zijn verschillende massages, zoals een Ayurvedische massage, een zwangerschaps massage of een stress relief massage.

Denise Schellinger

De Vinyasa easy flow lessen zijn actief en uitdagend. Je beweegt je lichaam in het ritme van je adem, hiermee vergroot je de souplesse en vitaliteit van je hele lichaam. Voel je welkom om mee te doen en het plezier te voelen dat bewust bewegen met zich meebrengt.